4 Mart 2012



Army ceketlerin çekim alanındayım!Neredeyse her stille ve renkle büyük bir uyum içindeler.Ya da ben bu sıralar Koton 'dan aldığım bu ceketin fena halde bağımlısı olmuş olabilirim(:
Army ceket modası birkaç sezon eskide kaldı diye düşünürken yeni sezonda neredeyse her yerdeler.
Ben bu ceketin bir de siyahını aldım ama inanın bana bu haki yeşili kadar tat vermiyor,nedense?Sakın her zaman giyerim,her renkle uyar...bahaneleriyle bu rengi pas geçip siyahlara yönelmeyin.Gerçekten bu haki yeşil size çok yakışacak.Artık geriye ilk fırsatta alışverişe çıkıp sizin için en uygun modeli bulup,üzerinize geçirmek kalıyor.Ne kadar yakıştığını görünce Özre söylemişti diyeceksiniz(:


Gördüğünüz gibi bu benim kombinim.Ceketin bol görünümünden hoşlanmıyorsanız benim gibi belinize bir kemer takabilirsiniz.
Başka ne modeller var diye merak ediyorsanız,ben küçük bir araştırma yaptım.Ceketle üşürüm diyenler,bol olmasın belime otursun diyenler,uzun sevmem kısa olsun diyenler...hepsinden bir tutam var.Üstelik nasıl kombinler yapabileceğinize dair ufak bir fikir de edinebileceksiniz.Buyrun bakın(:

Zara 'da bulabilecekleriniz,



Michael Kors 'tan birkaç model,






Burberry olmazsa olmaz tabi,










Jil Sander 'dan detay sevmeyenler için,



Rick Owens ,herkese lazım!



Urban Outfitters 'a uğramadan olmaz! 



Tommy Hilfiger 'a bir uğrayın bana kalırsa,



Podyumlardan birkaç alternatif



Ünlülerin stilleri de fikir verebilir,











Finali de yine kendimle yapmak istedim(:


ceket/Koton
kolye/Mango He
kemer/Zara
pantolon/Mango
cüzdan/Forever New
ayakkabılar/Diesel

Not: Fotoğraflarımı çektiği için Esroş'a teşekkürler(:

4 yorum:

  1. cok hos gercekten ben de gonlume gore arıyorum birtane bakalım yaz gelmeden insallah:)

    YanıtlaSil
  2. (:teşekkür ederim,ben şimdi de Zara'ya diktim gözlerimi!Umarım en yakışanını bulabilirsin(:

    YanıtlaSil
  3. bende de siyahı vardı senin yüzünden gittim şimdi de yeşilini aldım:))

    YanıtlaSil
  4. ama çok kurtarıcı bir parça,bugün de üstümdeydi yine,güle güle giy canım(:

    YanıtlaSil