14 Mart 2012


Geçen gün kısa süreliğine dışarı çıktım.Mağazalara dalıp talan ettiğimi söyleyemem ama kısa bir süre de Zara'ya baktım.Aslında sadece o "almazsam olmaz" çizgili pantolona baktım.Sonra fark ettim ki Zara'ya bakmadan önce Batik'in vitrininde çarptı gözüme ilk çizgili pantolon.Sonra biraz daha düşününce aklıma geldi,Alice and Olivia'nın çok sevdiğim reklam filminde beğenmişim ben bu çizgili pantolonları(:

reklam filmi şöyle,



Çizgili pantolon...Mümkünse enine değil boyuna çizgili ve siyah beyaz lütfen!Bir de sarı ya da o yeşilin en sevdiğim tonuyla kombinlensin(:

Yakınlarda benim olmasını planladığım favori parça Zara'dan...


"üzerine ne giysek?" diye düşünüyorsanız yine Zara'da bakın neler var,



bu sarı Zara ceket ve siyah Topshop büstiyer görünümlü üstlerle de pek hoş olmaz mı?



bu Zara gömleği de atlamak istemem(:



çok renkli olmasın diyenleriniz de var biliyorum,tamam ama o zaman biraz iddialı bir şeylere var mısınız?



ama siz yine de renk kullanın,hem bahar da geliyor!!!Sarı ya da yeşil sevmiyor musunuz?O zaman bakın River Island'da neler var!Yok artık demeyin deneyin(:



Alice&Olivia demişken,



 River Island'ın çizgilisi de böyle,



çizgili pantolon giymek konusunda tereddütleriniz varsa Topshop ve River Island'da çok güzel gömlekler var,



ikonik t-shirt sevenler için Miss Selfridge,



ve Sarah Jessica Parker gibi çizgili ve çizgili kombini de bence çok başarılı(:



çizgili giysiler size göre değil mi?O zaman bu çizgili harika Giuseppe Zanotti'lere ne dersiniz?



innncecik ve uuupuzunsanız bu tarz elbiseler birçok yerde var hemen deneyin derim(:



Sizin de farkedeceğiniz gibi bu sezon Zara beni tutsak etti!Ama size tavsiye İpekyol'a bir bakın.Harika koleksiyonunun arasında almak için sabırsızlandığım çizgili bir trençkot beğendim.Fark etmemi sağladığın için teşekkür ederim Gizem'ciğim,sana çok yakışmıştı!


Bitirirken Jean Seberg,James Dean ve Pablo Picaosso 'yu es geçemedim(:





(:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder