21 Şubat 2012

bu havada...


Hava muhteşem!Bütün perdeleri sıyırdım,oturduğum yerden dışarı baktığımda ışıl ışıl gözlerimi alıyor aydınlık.
Çilek(kedim) 'de pencerenin kenarına kurulmuş güneşin tadını çıkarıyor(aslında yalan!penceremin kenarına koyduğum ekmeklerin müdavimi martılarım,güvercinlerim ve serçelerim var,onları gözlüyor yaramaz kız).
Oturduğum yerden muhteşem görünen hava aslında yalnızca 9 dereceymiş.Hadi ben bu güzel havaya kandım "bu havada giyilmez"lerimi giydim tamam ama hemen sokağın köşesinde duran güzel erik ağacı peki sana ne oldu?Beyaz beyaz minicik çiçeklerini açmışsın,çok güzelsin,mutlu ediyorsun ama yanlış zamanlama işte!Ne sen bu havada çiçeklerinle hava atabilirsin diğer ağaçlara ne de ben böyle giyinip atabilirim kendimi sokaklara..(:
Bilemiyorum hayata karşı aykırı bir tavır almak ne kadar doğru,bir erik ağacı için bu bilinçli bir tercih olmasa gerek.Peki ya bizim için?

ayakkabı/beymen
pantolon/ipekyol



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder